روزی روزگاری در «کن»

سال 1363 وقتی نخستین کارخانه تولیدکننده هود ایرانی راه‌اندازی شد، کمتر کسی فکر می‌کرد برند سازنده این محصول در رقابت با برندهای باکیفیت و نامدار خارجی، سال‌ها بعد به جایی برسد که تداعی‌گر مفهوم هود در ذهن بیشتر ایرانی‌ها باشد؛ آنقدر که خیلی‌ها محصول هود را همنام با «کن» تصور کنند.

با این حال سفر «کن» در دنیای تولید لوازم خانه و آشپزخانه، تنها به پیمودن مسیر تولید هود خلاصه نشد. همزمان با نوآوری‌های بیشتر در عرضه انواع مدل‌های هود مانند ارائه اولین هود تولید داخل با رنگ پودری و تولید موتور هود، از سال 1392 تولید انواع مدل‌های اجاق گاز و در ادامه از سال 1395، تولید انواع سینک آشپزخانه و سپس فر روی خطوط تولید کارخانه «کن» قرار گرفت.

تلاش متخصصان کن روی تولید محصولات آشپزخانه متمرکز شده؛ جایی که نزدیک به نیمی از زمان اعضای خانواده آنجا می‌گذرد. ما در کن اعتقاد داریم آسودگی خیال شما از آسایش و ایمنی لوازم آشپزخانه، تضمین‌کننده حال خوب اهالی خانه هست.

40 سال تنوع و نوآوری در کن

نوآوری، دانش‌محوری و تنوع در چهار دهه فعالیت کن، از مهم‌ترین پیشرانه‌های این برند ایرانی برای پیشرو ماندن در بازار تولید محصولات خانه و آشپزخانه بوده است. از همین رو است که از سال‌ها پیش، واحد تحقیق و توسعه‌‌ای متشکل از جوانان خلاق و سخت‌کوش، در این مجموعه شکل گرفته است تا زیرساخت لازم برای رقابت پایاپای با برندهای مطرح جهانی در عرضه محصولات نوآورانه و باکیفیت مهیا باشد.

اکنون صدها مرد و زن مشتاق یادگیری و خلق تجربه‌های نوین از سنین مختلف با عقاید گوناگون از قومیت‌ها و فرهنگ‌های متنوع در واحدهای مهندسی و تولید «کن» کنار هم کار می‌کنند. سایه چنین راهبرد تنوع‌گرایانه‌ای در طراحی‌های متمایز و زیبای محصولات کن دیده می‌شود؛ آنجا که گرمای شعله خلاقیت در بطن تک‌تک محصولات کن تا جایی زبانه می‌کشد که از مرزها فراتر می‌رود و اکنون محصولات این برند ایرانی با نشان CE اروپا به کشورهای گوناگون صادر می‌شود.

فراهم‌سازی فرصت تجربه لذت زندگی مدرن برای مشتریان، آرزویی است که خانواده «کن» را به استواری در پیمایش مسیری که در پیش گرفته‌اند امیدوارتر می‌کند. بر همین مبناست که طراحی فضای کاری پویا برای همکاران، در کنار طرح‌ریزی فرایند خرید آگاهانه برای مشتریان، جزو پیش‌نیازهای ضروری برای تحقق تجربه کاربری لذت‌بخش در کار با محصولات کن در نظر گرفته شده است.

ماموریت ما در «کن»

ما در کن با اتکا به سخت کوشی، تخصص و اصالت، محصولاتی را خلق می‌کنیم که با نوآوری و طراحی خاص خود، تجربه زندگی را برای انسان‌ها لذت‌بخش‌تر می‌کنند. ما در کن فکر می‌کنیم کارایی و کیفیت از دل تنوع و خلاقیت زاده می‌شود. از این رو است که معتقدیم مرزی برای بهبود کیفیت و طراحی محصولات کن وجود ندارد.

«کن» امروز نمونه‌ای خوشنام و مثال‌زدنی از یک برند قدرتمند ایرانی است. برندی که نوآوری، تنوع و کارایی را در صدر ارزش‌های خود قرار داده و از نمادهای بارز توانمندی فنی مهندسان و کارگران ایرانی در تولید محصولات آشپزخانه استاندارد و با کیفیت، در تراز رقابت با برندهای مشهور بین‌المللی است.

«کن» مجموعه کسب‌وکاری بزرگی است که فراتر از جایگاه برند خود به عنوان یکی از رهبران بازار داخلی در حوزه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، هیچ‌گاه خود را از بدنه جامعه جدا ندیده است. چنانکه در آغاز بحران همه‌گیری کرونا، مسئولیت اجتماعی خود را با تولید 1000 دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاتور در مدت دو ماه ایفا کرد و نشان داد برندهای قدرتمند در روزهای دشوار، سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای مردم هستند.

مسیر «کن» از نمای نزدیک

شالوده کسب‌وکار ما در کن بر پایه‌های مهمی همچون دانش‌محوری، خلاقیت، مردم‌گرایی یا رفاه مشترک استوار است. از همین رو است که از نخستین روز شکل‌گیری برند «کن» تا به امروز در تلاشی بی‌وقفه برای حرکت بر لبه فناوری هستیم تا در کنار طراحی‌های زیبا و اصیل، محصولات کن را با قیمت‌های رقابتی راهی بازار کنیم.

برای ما در کن افزایش کارآمدی و اثربخشی کار تیمی، همزمان با حرکت در مدار سخت‌کوشی و حرفه‌ای‌گری بسیار مهم است. چنین مطالباتی، دلیل تلاش پیوسته ما برای بهتر شدن در بستر یک کار تیمی بزرگ با هماهنگی‌های پیچیده است. حالا «کن» مجموعه‌ای چابک و انعطاف‌پذیر برای بومی‌سازی تازه‌ترین فناوری‌ها در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه است.

شفافیت، درستکاری، اصالت و قابل اعتماد بودن است که به کار ما در خانواده «کن» معنا می‌دهد؛ این همان ارزش‌های انسانی تعیین‌کننده‌ای که پایبندی به آنها، دلیل پیشرو بودن ما در بازار رقابت و انتخاب شدن از سوی شماست. آنجا که برند «کن» ترجمان واژه‌هایی همچون اعتماد، تجربه و اصالت می‌شود.

خلق فناوری بر مدار عناصر چهارگانه

ما محصولات کن را با نگاه به چهار عنصر اصلی باد، آب، آتش و خاک طراحی کرده‌ایم و در مسیر مهندسی و بهینه‌سازی آنها، از طبیعت الهام گرفته‌ایم.

با «کن» بمان